Tuesday, July 20, 2010

Tengok Movie : Sorcerer's Apprentice

Macam Rasengan je aku tengok..ciplak ka woi

Malam ini satu lagi peluang menonton wayang secara percuma terima kasih kepada Nuffnang. Ini semua hasil entri gampang ini yang mendapat tempat di hati mereka. Filem yang menjadi mangsa malam ini ialah The Sorcerer's Apprentice lakonan pakcik Nicholas Cage. Tapi kalau perasan kat poster tu tulis "In Cinemas 22 July"...bermakna aku tengok 2 hari awal daripada jiran sebelah rumah aku! Wah..sungguh syok. Terima kasih to Nuffnang kerana bermurah hati memberi invitation ini. Jimat duit aku tak yah beli tiket wayang dah. Terima kasih juga kepada Vuvuzela dan World Cup 2010 kerana memberi idea untuk aku buat entri gampang tu.

Jom ke One Utama! Bukan Mid Valley tau!


Sessi soal jawab di FormSpring FTN!

1 feedbacks:

aya said...

wah besttnya. nnti buat movie review ok. nk taw best ke x ;)

Post a Comment

Sila komen dengan bernas dan pandangan korang amatlah dialu-alukan

Related Posts with Thumbnails