Wednesday, July 14, 2010

Terbakar Kampung Nampak Asap, Terbakar Hati Siapa Yang Tahu


Dalam gambar ini, ada kelibat aku. Bukan halimunan yer. Ini ketika Gathering Gengblogger tempoh hari. Tapi..

Ariff dengan style topi separa jatuh. Moscow rule..hehe

Dalam gambar ini, tiada kelibat aku..walaupun aku berada di lokasi pada masa yang sama. Apakah aku seorang halimunan?? Oh kekecewaan.. Gambar ini aku pinjam secara suka hati dari blog Joe yang boleh korang kenali dengan membeli Kosmo hari ini.

Seperti kata pepatah, "Terbakar kampung nampak asap, terbakar hati siapa yang tahu". (baca sampai angkat tangan kiri beberapa kali paras bahu). Tapi aku tetap bangga tengok usaha Joe, Ariff, Azrul dan rakan-rakan lain berjaya mengumpulkan Gengblogger dengan jayanya. Ini kali pertama tau, aku yakin next event pasti lebih meriah! Bowling jom bowling??!

p/s : relax. aku tak kisah pun. hehe

5 feedbacks:

Hazzy Ishak said...

sekejap ada, sekejap tak ada

Latest Entry Hazzy,
Predators - bukan calang² pemangsa, Gathering Geng Blogger 2010 Meriah dan Berinformasi dan Despicable Me-It's so fluffy, I'm gonna die!

maslinamansor said...

terserlah wajah kak ina kl ditengah2... :)

firahadifa said...

ohooo... cian2.. lenkali ko duk al depan2..

FTN said...

Hazzy >
Tu la..aku macam cipsmore..kekeke

maslinamansor >
Kak Ina memang menyerlah..blogger pilihan ramai :)

fid >
aku dok depan..tapi gambar yang dipilih masa aku takde pulak..wakakaka (tengah set kamera masa tu kut)

Kujie said...

masa tu dok depan sekali..sbb tu tak nampak...


dok depan kami..belakang kamera..hahaha

nasib lah labu!

Post a Comment

Sila komen dengan bernas dan pandangan korang amatlah dialu-alukan

Related Posts with Thumbnails