Tuesday, July 13, 2010

SAGA Snap & Win Contest : Terima Kasih Kepada Yang Mengundi


Ingat lagi tak contest fotografi sempena 25 tahun sambutan PROTON? Ok keputusan sudah keluar dan aku tidaklah bernasib baik. Gambar yang aku submit cuma mampu menjadi top 25 daripada beribu gambar dan gagal mendapat 8 tempat terbaik untuk memenangi hadiah.



Apa pun, ia satu kepuasan kerana dapat mencuba. Dan di sini aku nak ucapkan terima kasih kepada semua yang sudi mengundi gambar aku tempoh hari. Aku hargai setiap undi yang korang lakukan. Walaupun aku tak tahu lansung berapa banyak undian yang aku dapat, sekali lagi terima kasih! Untuk mengetahui siapa pemenang contest ini bolehlah layari www.sagasnapandwin.com Untung siapa yang menang RM25,000 tu kan?

p/s : tak sabar nak mencuba lebih banyak pertandingan fotografi.

2 feedbacks:

Miey said...

Hu hu hu xmenang jgk? Letih eden mengundi..

Xper lain kali blh cuba lagi..

Faizal The Newscaster said...

xde rezeki bro..hehe
anyway thanks sudi mengundi :)

Post a Comment

Sila komen dengan bernas dan pandangan korang amatlah dialu-alukan

Related Posts with Thumbnails