Saturday, July 3, 2010

Germany vs Argentina, Germany FTW!!!

Germany vs Argentina
FTN predict : [2-1]

Sudah tentu kita predict yang terbaik untuk pasukan yang kita sokong ye tak? Hehe. Selepas Brazil tersungkur semalam, Argentina tentu risau sebab semua menjangkakan Brazil akan bertemu Argentina di Finals. Tapi tidak lagi. Dan tekanan pasti pada Argentina sebab ramai memilih Argentina untuk World Cup kali ini. Tetapi selepas persembahan mantap di World Cup 2010, aku rasa Germany ada potensi untuk menewaskan Argentina. Yelah, Argentina tu bukan kebal sangat pun. Robinho pun boleh meroyan sebab Robben, jadi malam ini aku nak tengok Maradona menyirap dengan ilmu hitam Joachim Lowe. Haha. 

Ketiadaan Ballack nyata menyerlahkan barisan pemain muda Germany. Ozil terutamanya mendapat tumpuan selepas persembahan bertenaga menentang England bersama Muller dan Podolski. Ketiga-tiga mereka baru berusia awal 20-an. Klose pasti nak menambah koleksi gol di temasya World Cup dan nak pecah rekod Ronaldo. Hari ini nasib baik RTM tayang match disamping pengulas feveret Hasbullah Awang. Semalam aku gembira sebab Stadium Astro memberi tayangan percuma secara streaming yang laju teramat tanpa lagging untuk aku berpeluang menyaksikan Brazil tersungkur di tangan Netherlands. Kenapalah aku lambat tahu tentang online streaming tu. Haha

Apa pun, to Germany..all the best. Jangan main kasar sampai red card sudah. I want to see goals tonight! Not penalty kickoff ok?


1 feedbacks:

Unknown said...

Go Go Argentina!!!!

Post a Comment

Sila komen dengan bernas dan pandangan korang amatlah dialu-alukan

Related Posts with Thumbnails