Saturday, July 17, 2010

Sorry Aku Bukan Ejen Tuala Wanita


Relaks. Sebelum korang sembang kencang membuat apa-apa spekulasi, aku bukanlah agen Libresse. Kenapa ku tetiba letak iklan tuala wanita? Sebenarnya aku minat sangat dengan lagu Yuna yang digunakan dalam iklan Libresse tu je. Sebab itu aku post video Libresse ini kecik je. Hehe Dah lama aku nak post tentang lagu tu, tapi asyik terlupa. Sejak aku dengar dalam corong radio baru-baru ini. Very catchy, jadi aku pun cari-cari sudah jumpa lyrics dan lagunya.

Jadi sebagai hiburan pagi sabtu, kita layan lagu best dari Yuna, Super Something. Terasa nak beli album terbaru Yuna berjudul Decorate.






You see
I was nothing more
Than a girl who wished
For something different
Watchin’ her dreams
From a distance

You see
When you came in
It’s a different game
You believe in me so much
You turn me from nothing to a girl
Who’s super something

You’ll see
I’m better I’m faster
Stronger I’m happier
When you by my side
(Ku lalui semua dengan senyuman di wajahku)
You’ll see
I’m better I’m faster
Stronger I’m happier
When you by my side
(Ku tempuhi semua kerana engkau di sisiku)

The truth is
I was never more than this
Something kept me from reaching out
For something
But my heart is wanting
What it’s looking for

Then you came
You turn me upside down
I’m no longer afraid
Of chasing possibilities
I’ll be the last one standing

You see
I was nothing more
Than a girl who wished
For something different
Watchin’ her dreams
From a distance

4 feedbacks:

Bukan Eciz said...

a'ah. memang besh pun iklan tu. erk, lagu tu. KAHKAH. iklan tu pun besh pe. yuna mmg slumber. i loikeeee!

Unknown said...

Yuna slumber? Adibah Noor lagi super slumber! HEHEHEHE

velasrizal said...

mesti meletop lagu baru dia ni..



Jersi Baru Arsenal Musim 2010/2011

Joy Kalonas said...

rasa2 nya ada tak artis lelaki yang boleh buat iklan Libreese camni? Sam Bunkface mayb? LOL.

Post a Comment

Sila komen dengan bernas dan pandangan korang amatlah dialu-alukan

Related Posts with Thumbnails