Saturday, July 10, 2010

Aku Berjaya Singgah ke GB Gathering, Sukses! Sukses!


Ok, so Cut Tari dan Luna Maya sudah jadi suspek kes video terlampau mereka. Hmm memang aku dah agak memang diorang tu buat home video. Cilakak punya Ariel..dia bantai dua-dua sekali. Eh, kenapa aku cerita pasal video terlampau?? Aku nak cerita pasal Gathering Gengblogger lah.

Pertama sekali, aku memang tak dapat nak join sepenuhnya Gathering GB. Pada mulanya aku rasa macam tak dapat nak pergi, tetapi kerana teringin nak jumpa Joe, Ariff, Azrul dan lain-lain secara live, aku cari juga masa nak singgah kejap ke Putrajaya. Belum kira sesat lagi. Haha

Sampai di sana Kak Jie menyambut walaupun tengah bercakap kat handphone.

To be continued..

Kat sini ada jual baju je, Crocs takde tau 

1 feedbacks:

Kujie said...

masa tu dia org dok lawan teka teki ...hehe

Post a Comment

Sila komen dengan bernas dan pandangan korang amatlah dialu-alukan

Related Posts with Thumbnails