Monday, July 19, 2010

Iklan Ini Sangat Menggeletek Bulu Mata Aku

Cakap banyak pun tak guna, tengok ajalah iklan ini. Rasa nak lempang je budak dua orang ini. Lawak gila. Mesti terseksa kalau betul-betul macam tu.


Ini iklan Cadbury versi original

Tak cukup dengan itu, ramai pula rajin nak buat parody iklan Cadbury tu. Lawak belaka. Korang search lah kat youtube, macam-macam versi ada. Jom tengok contoh-contoh :


Ini versi ada misai

Ini versi Lily Allen

5 feedbacks:

kurawk said...

betol2 parody diorang wat ni...wakakakka

fiD said...

memang tak de motif, hoho

keLiCious said...

**foot print**
Nanged u and click on ur ads!
Hope that u can nanged and click on my ads too. Thanks^^
http://innit.nuffnang.com/view.php?id=252487 Nang it pls! ^^

Azrul Hisham said...

haha...picit tikus tu tak tahan...haha

Jard The Great said...

at least tak kuning mcm iklan kat mesia.. hehe

Post a Comment

Sila komen dengan bernas dan pandangan korang amatlah dialu-alukan

Related Posts with Thumbnails