Saturday, April 24, 2010

Coming Up Next di FTN : Ada Kisah Honda FREED Baru!

Nak preview sikit entri "coming soon" dari FTN. Kalau ada masa, aku akan cuba post malam ini juga. Antara cerita yang hendak diceritakan di hujung minggu ini :

1. Model terbaru dari Honda, MPV Freed! dan review daripada sessi test-drive
2. Kisah kemalangan yang berlaku sepanjang perjalanan aku ke Klang petang tadi.
3. Isu budak-budak desperate nak bunuh diri akibat cinta

Apa pun, aku paparkan dulu sedikit gambar-gambar yang sempat aku rakam guna kamera phone. Biasalah, kualitinya jangan dibandingkan dengan kualiti dari DSLR yang biasa aku guna. Nanti aku akan cerita panjang lebar tentang kereta Honda Freed ini. Review dari observation aku di showroom dan test-drive report. Cewah, nak jadi Paultan.org ke..hehe

Depan FREED memang ganas, tapi aku tak sanggup ambil gambar rear end


Pandangan sisi, wifey tengah ukur size topmark Honda yang besar itu..

Dashboard memang futuristik. Kreatif designer Honda ni



Dah cuba FormSpring FTN? Malu bertanya sesat dalam blog!

Related Posts with Thumbnails