Thursday, April 22, 2010

Confession of a Lisa Surihani Fan - Lagi-lagi Adamaya Punya Cerita!

gambar dari Mstar

Peh, tajuk entri bukan main. Macam stalker pula. Tapi tidak seperti itu. Aku bukan stalker gila macam Dani lakonan Faizal Yusof tu. Ini sekadar entri daripada peminat Lisa Surihani. Wah, makin hebat penangan Drama Adamaya. Plot makin best. Aku tak pernah tengok I'm Not Single, tak pasti sama ada sama ke tidak jalan ceritanya.

Maya makin comel lepas dia jatuh hati dengan suaminya Adam. Part ketika mereka makan candle light dinner itu memang sweet. Kelakar pun ada, sebab Adam beli mee goreng kat kedai untuk dinner. Gaya manja Lisa memang sweet. Wife aku tengok pun tersenyum-senyum seorang diri. Adam pula sanggup korbankan kerjaya fotografinya untuk isterinya.


Dani dah bertukar dari watak kelakar sengal, kepada watak stalker yang sentap. Dia masih tergila-gilakan Maya walaupun dah berkahwin dan isterinya tengah mengandung. Apa punya lelaki lah. Sampai bila nak berdendam dengan bekas girlfriend? Dah pun jadi milik orang, dah kahwin 5 tahun pun. Takut juga kalau betul-betul ada orang macam ini. Angau tak tentu fasal. Dia siap tuduh Maya pula yang lupa janji. Boleh dia suruh bini dia wakilkan dia waktu konvo, tapi pada masa yang sama dia boleh pegi semata-mata nak mengugut Adam. Tapi Adam maintain cool. Tahap kesabaran dia memang tinggi (lakonan la tapi)

Oh ya, ingat lagi tak ayat Adam masa bertemu Dani? Memang tangkap jiwang. "Dia bagi aku jiwa, kasih, dunia dan akhirat"..peh memang lentok! Ada ke lelaki macam ini kat dunia ni? Hehe.

p/s : dah lama aku tak tulis pasal Adamaya..hehehe.. Aku rasa populariti Lisa macam dah overtake Tiz Zaqyah je...hehehe. Semua sebab Adamaya! Tambah pulak OSTnya kena sangat dengan mood cerita ini.
Layanlah lagu Yang Terindah dari Dakmie!

Dah cuba FormSpring FTN? Malu bertanya sesat dalam blog!

Related Posts with Thumbnails