Thursday, April 1, 2010

Mencuba Formspring Seperti Rakan-rakan Lain, Best Sangat Ke?


Sejak kebelakangan ini banyak blog-blog mula mempromosikan formspring mereka. Apakah formspring ini? Satu lagi laman sosial macam Facebook ke? Aku mula-mula macam tak nak ambil kisah je. Tak nak ikut trend la konon. Tapi makin lama makin banyak pulak aku jumpa kat blog-blog. Macam seronok saja menjawab soalan-soalan anonymous dari strangers. Jadi entry ini sekadar nak bagitau, aku pun dah buat akaun formspring. Haha. Kalau siapa ada pertanyaan, silalah melawat ke FormSpring FTN. Soal yang baik-baik saja ya. Kalau menarik, aku akan paparkan di blog. Itu pun kalau ada yang bertanya..kalau ada la..

p/s : aku sedang memikirkan beberapa cara menambah baikkan blog FTN ini supaya lebih user-friendly. Mungkin layout baru? navigation lebih baik? Tunggu sajalah (itupun kalau aku ada masa untuk semua itu)

"Bagus betul, dah ada FormSpring juga!"

Related Posts with Thumbnails