Tuesday, April 27, 2010

Lately Aku Cepat Rasa Mengantuk Sampai Terlepas Tengok Drama Asmaradana

Punyalah kronik, sampai tengah tidur pun boleh mimpi pasal tidur

Ini kisah benar kawan-kawan. Aku tidak pasti kenapa, tetapi lately aku cepat benar rasa mengantuk. Perkara ini mula aku perasan sejak 1-2minggu yang lepas. Balik je kerja, aku dah mula rasa mengantuk. Tapi masa tengok Adamaya, tak mengantuk pula. Kadang-kadang sampai tersengih-sengih tengok. Mungkin sebab ada Lisa Surihani dan adik Mia Sara kut.

Berbalik kepada masalah aku tadi, lepas habis tengok Adamaya je, mata aku pun jadi kuyu. Mengantuk gila. Kadang-kadang nak tulis blog pun terkantoi, apatah lagi dengan kerja editing aku. Baru edit sikit dah terbongkang aku tidur depan TV. Bangun-bangun je sudah pukul 11 malam. Aduh, miss tengok Tiz Zaqyah. Ini berlaku minggu lepas. Terpaksalah tengok streaming.

Jadi aku nak bertanyakan kepada rakan-rakan blogger sekalian alam, korang tau tak apakah punca-punca kita menjadi cepat mengantuk. Selain penat bekerja (sebab selama ini pun penat juga, tapi takde lah mengantuk macam sekarang). Pemakanan ada menyumbang ke? Ada ke makanan yang bagi mengantuk? Tolong weh, tolong! Aku perlukan tips dari korang!



p/s : aku gembira hari ini. satu lagi goal/matlamat blog ini tercapai. nanti aku cerita kemudian.

Dah cuba FormSpring FTN? Malu bertanya sesat dalam blog!

Related Posts with Thumbnails