Wednesday, April 28, 2010

Kesedihan Maksimum, Sejarah Lama Berulang Lagi!

Aku tak sanggup menghadapi semua ini..

Tak tertanggung kesedihan di hati ini. Aku lansung tidak sangka ia akan terjadi lagi. Sejarah itu berulang lagi. Ini bukan yang pertama kali, jadi aku rasa sangat sedih dan sukar diolah dengan kata-kata.

Maaf kepada semua pembaca FTN, aku gagal menyediakan entri yang enak untuk santapan korang semua. Sementara aku mencari kembali semangat yang hilang (XPDC), korang praktis lah dulu bahasa jepun di segmen Nihongo 101. Mana lah tahu dapat tackle awek Jepun. Kalau ada yang sudi nak exchange link, nanti bolehlah aku update dekat ruangan khas Link Exchange FTN.

Berbalik kepada kisah sedih aku, terus-terang agak berat nak kongsi puncanya, tetapi....


rasa nak tumbuk je TV, sebab tak tunggu aku bangun

AKU MISS DRAMA ASMARADANA LAGI SEMALAM!!

Sorry la Jijah, I termiss nak tengok semalam. 
Mesti tension dengan Amran kan?


p/s : adoi tertidur lagi la weh..dasar mengantuk tahap gaban!


Dah cuba FormSpring FTN? Malu bertanya sesat dalam blog!

Related Posts with Thumbnails