Wednesday, April 14, 2010

Yang ke-60, Terima Kasih Kerana Sudi Mengikuti FTN!


4 hari aku meninggalkan blog FTN. Update pun sekadar "short update" dan scheduled post. Tak dapat nak serikan blog dengan berita/kisah terkini dan menarik. Tapi tidak mengapa. Itu tidak menjadi isu. Aku nak berterima kasih kepada semua yang sudi membaca blog FTN, memberikan komen, menjadi followers, blogwalking ke sini dan sebagainya.

Hari ini aku dapati blog aku menerima follower ke-60! Ya baru yang ke-60. Tapi aku suka. Terima kasih kepada Anne Nebulala kerana sudi ikuti blog FTN yang tak seberapa ini. Harap-harap Anne antara follower sejati. Maksudnya follow blog dan terus mengikuti perkembangan FTN :)

Kepada rakan-rakan bloggers, bolehlah kunjungi blog Anne Nebulala. Unik nama blognya kan?


Kalau ada nak bertanya selain kisah ini bolehlah ke FormSpring FTN

Related Posts with Thumbnails