Sunday, April 25, 2010

Hari Ini Aku Langsaikan Hutang Pada Seorang Blogger Sambil Berguling-guling

Aku serius ni..hutang tetap kena bayar!! weh serius aku tengah 
serius masa taip ini!! LOL

Relaks. Bertenang. Tak ada apa-apa konflik berlaku disini. Sememangnya aku ada hutang dengan seorang blogger. Tapi bukan gaduh-gaduh punya hutang la. Ini hutang baik punya. Hutang kena tag! Haha. Kan aku dah cakap dalam entri sebelum ini, aku ada hutang satu entri pada Azrul Hisham. Kalau tak percaya, rujuk entri dia bertarikh 14 Mac. Mak aih, lama juga hutang aku tak terbayar. Sorry bro, selalu terlupa..hehe

ini lah hutang dia. meh jawab tag pula

1) Thank and link the person that gave you the award
Terima kasih, Arigatou Gozaimasu, Thank You kepada Azrul Hisham dari Blog Guling-gulingnya kerana memberi anugerah kepada FTN. Ini anugerah pertama sejak blogging dari 2003 (sebelum FTN wujud lagi). Mekasih ye :D

2) Pass this award onto 15 blogger you're recently discovered and think are fantastic
Disebabkan aku lewat, maka aku rasa ramai yang sudah ditag untuk award ini. Jadi aku dengan suka hati ingin memberi award ini kepada semua yang mempunyai blog, semua followers, semua silent readers. Tak lupa juga kepada semua peminat Lisa Surihani dan Tiz Zaqyah. Anda semua layak untuk mendapat award ini. Lihatlah dunia!

3) Contact said blogs and let them know they've won the award
Aku sudah hubungi ramai melalui telepathy. Harap-harap mesejnya sampai. Kalau tak dapat juga, aku akan gunakan khidmat burung merpati untuk menghantar mesej terus ke meja komputer anda semua.

4) State 7 things about yourself:
1. Photography addict
2. I can speak and write in Japanese
3. Video games! Wii, PS2, etc
4. Supports Germany for World Cup
5. Peminat Lisa Surihani (bulan lepas Tiz Zaqyah)
6. Suka makan taugeh
7. Minat kereta Nissan Skyline

Yeah! Lega hati ku lepas selesaikan entri Tag ini. Sekali lagi thanks to bro Azrul kerana sudi pass award kat aku. Maka dengan ini, selesai lah satu lagi entri untuk hari Ahad ini.

Dah cuba FormSpring FTN? Malu bertanya sesat dalam blog!

Related Posts with Thumbnails