Saturday, March 20, 2010

Sedikit Gambaran Daripada Pengembaraan Aku Di Putrajaya Pagi Tadi

Salam Semua pembaca FTN. Pagi tadi aku telah berjaya pergi ke Putrajaya untuk memuaskan nafsu fotografi aku. Bertolak seawal 7.10am, rupanya sudah penuh parkir di berhampiran tapak event. Nasib baik terjumpa satu, dan terus bergegas ke kawasan belon panas.

Aku paling excited nak ambil gambar Balloon Darth Vader. Memang cun sangat. Kreatif siapa yang reka belon tu. Walaupun pengunjung yang sangat ramai, sampai bertolak-tolak nak ambil gambar dan cuaca agak kurang baik (mendung sikit) namun aku dan wifey gembira. Sempat berjumpa beberapa rakan fotografi lain.

Enjoy dulu beberapa gambar untuk malam ini. Yang lain dan lebih jelas akan dipapar di blog yang satu lagi. Hehehe

















Nantikan yang lain di sini juga

Related Posts with Thumbnails