Monday, March 1, 2010

Renovation Sempena Bulan March

Salam 1 Malaysia.

Aku dalam proses penambah baikan blog aku. 2 perubahan yang aku cuba lakukan pada FTN blog kali ini. Kalau ada yang perasan, bermula posting ini, aku mencuba sistem komen Disqus. Kali ini aku mencuba Disqus berbanding IntenseDebate sebab blog satu lagi sudah mencuba IntenseDebate. Jadi untuk FTN blog aku cuba sesuatu yang baru. Nak lihat keberkesanan Disqus. Mungkin kalau tidak bagus aku akan tukar kepada yang asal ataupun IntenseDebate.

mencuba Disqus comments

Satu lagi perubahan hari ini iaitu sempena bulan baru March, aku telah menukar header blog FTN kepada yang baru. Harap-harap lebih impak kepada blog ini, dan pembaca berita sekalian suka dan senang hati dengan grafik ala kadar aku ni. Ini pun salah satu tips yang aku ingin cuba. Blog mesti menarik, baru orang ramai seronok datang melawat. Tak gitu?

Header baru..Amacam? OK tak?



Apa pendapat semua? Berbaloi-baloi tak?

Related Posts with Thumbnails