Friday, March 19, 2010

Jangan Tanya Cara Membuat, Sebab Aku Hanya Paparkan Saja

Tiap kali hari jadi, mesti ramai tak ada idea nak bagi apa sebagai hadiah. Paling koman pun belikan kek. Tapi zaman sekarang yang serba canggih, tak main la kek yang simple-simple, yang bulat ada lilin kecil di atas. Mestilah nak yang ekstra special (macam ekstra power root). Di sini aku nak beri sedikit idea, walaupun hari jadi aku lambat lagi. Nanti tak perlu pening-pening kepala.

ini dah biasa sangat



Mengikut ranking kegemaran :

Sebab aku minat fotografi, kek macam ini pun best juga.
Tak mampu nak beli D700, kek pun jadilah

Aku nak laptop baru. Masuk contest tapi tak menang-menang.
Dapat kek pun jadi. 2 biji pula tu.

Okeh, ini sebagai bonus. Sebab aku idamkan sebiji Apple

Boleh la buat spare tyre. Rim 15' ni. 


p/s : gambar dari Google.com seperti biasa

Related Posts with Thumbnails