Saturday, June 19, 2010

World Cup 2010 : OMG Germany Kecundang

Nampaknya Germany kecundang di tangan Serbia dengan jaringan 0-1. Germany bermain dengan 10 orang apabila Klose dilayangkan kad merah pada minit ke-36. Aku tak pasti kenapa, sebab RTM tak tayang game tu. Aku pun tak tahu macamana Jovanovic score sebab RTM tak tayang game tu. Aku tak tengok Podolski miss penalty sebab RTM tak tayang game tu.

Malang bagi team favourite aku. Tetapi masih ada satu peluang bertemu Ghana nanti. Kepada geng Germany, usah putus harapan. Aku cuma putus harapan dengan RTM je. Bola tak nak tunjuk, GERAK KHAS ntah apa-apa tu tunjuk. Entah berapa ribu episod lagi nak sambung. Grrrr..


0 - 1
 Goal : SRB | Jovanovic (38')

+ + + + + + +



2 - 2
Goal : SVN | Birsa (13'), Ljubijankic (42')
USA | Donovan (48'), Bradley (82')

1 feedbacks:

Qistina Filzah said...

aku tgk..mmg kuciwa abes...elok2 pas klose kene kuar pdg si serbia ja'at masuk satu..grr..giler kad pengadil mlm tadik
tp aku masih menyukung mengharapkn kemenagn germany vs ghana nnt

Post a Comment

Sila komen dengan bernas dan pandangan korang amatlah dialu-alukan

Related Posts with Thumbnails