Monday, June 21, 2010

Nak Minta Tolong Kawan-kawan Blogger



Ingat tak tentang peraduan SAGA Snap & Win yang aku cerita sebelum ini? Haa sekarang ni penyertaan dah tutup. 25 gambar sudah di shortlisted. Sekarang peluang untuk orang ramai mengundi top 10 daripada 25 itu. Terdapat 2 kategori iaitu old saga dan new saga(2008~). Bermakna ada 25 gambar untuk setiap kategori.

Syukur salah satu daripada gambar aku terpilih untuk top-25 kategori new saga. Jadi aku nak minta jasa baik kawan-kawan/silent readers yang membaca blog aku agar dapat luangkan masa mengundi gambar aku seperti di bawah ini. Cara nak mengundi senang saja, cuma perlu register di laman web www.sagasnapandwin.com dan tekan vote pada gambar. Tetapi jangan lupa untuk mengundi dalam kategori old saga juga. Sebab undi anda akan valid sekiranya anda undi kedua-dua kategori. Tak boleh undi satu je tau.

Jadi kepada sesiapa yang sudi diharap dapat undi gambar dibawah. Aku ni tak pernah menang contest,  ramai orang kata aku takda luck. Cuma lately ada rezeki dapat 3 invites tengok wayang dari Nuffnang. Itu pun atas dasar siapa cepat comment dia dapat..haha. Aku minat fotografi, dan harap-harap contest macam ini dapat menaikkan lagi semangat aku dalam hobi yang aku suka ini. 

Gambar yang aku submit ini mungkin tidak sehebat calon-calon yang lain, tapi harap-harap korang vote dengan ikhlas. Kalau tak sudi pun tak mengapa, aku tak paksa pun. Yang penting aku sudah cuba.


LINK : http://www.sagasnapandwin.com cari gambar ini dalam
kategori new saga tau!
Please, please, please..cast your votes!


Setiap username hanya boleh undi 1 kali/sehari. tempoh undian dari 21hb sehingga 28hb. bermakna setiap orang boleh undi 8 kali sepanjang  tempoh mengundi tau

Terima kasih banyak-banyak kepada mereka yang telah undi.

8 feedbacks:

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

woot!

jom vote!

Hellioz said...

gwa on je
kalau nk gwa link lu kt blog gwa pon xdehal...

nak?
papehal roger gwa balek
gyahahaahahaaha~

firahadifa said...

wahhhh.... tahniah! meh aku vote gak ! cayalahhh faizal!

maslinamansor said...

ok... dh vote... good luck

FTN said...

Zara >
tengs beb!

hellioz >
up to you bro. it's a voting contest now, the more the merrier. tapi ada ke orang nak vote stranger cam aku??

afidah >
thanks :) vote hari-hari tau..hehe

maslinamansor >
tq so very the much!! :D

Hazzy Ishak said...

dah vote semalam
heee

diya jamal said...

wowo!! tercalon ke? tahniah, tahniah!
moga2 menang la yek..
rubi nak masuk tapi takde rezeki
(eh, kejap! kereta pun takde, nak bising plak. T__T)

Cikgu Dahlia said...

beresss....
nanti DJ vote okeyyy :)
Good Luck..
nanti kalo menang, nak choki2 oke..heheh

Post a Comment

Sila komen dengan bernas dan pandangan korang amatlah dialu-alukan

Related Posts with Thumbnails