Tuesday, June 22, 2010

France Gulung Tikar Malam Ini?

Mexico akan berdepan Uruguay malam nanti. Mexico dan Uruguay kedua-duanya mengutip 4 mata dari dua perlawanan pertama. Kedudukan mereka masih belum selamat, kerana France dan South Africa boleh memintas mereka sekiranya salah satu menang dan perbezaan gol yang besar. Diego Forlan akan cuba merobek gawang gol Mexico setelah menjaringkan dua gol menetang South Africa sebelum ini. Mexico pula sedang bersemangat tinggi lepas menewaskan France. Aku rasa kedua-dua sama kuat, mereka akan berkongsi mata malam ini.


FTN predict : Uruguay seri dengan Mexico 2-2

+ + + + + + +

France sedang dilanda masalah dalaman. Dengan pemain-pemain mogok, kritikan terhadap jurulatih, dan Anelka yang digugurkan dari barisan utama. Apakah France boleh lakukan sesuatu malam ini? Mereka macam sudah putus harapan. Apakah pemain mereka dirasuk oleh melodi Vuvuzela?? 

South Africa pasti nak gunakan peluang terakhir ini untuk cuba mara ke pusingan seterusnya. Tapi mereka perlu menang, dan menang dengan jaringan yang banyak. Agak-agak kuat tak bunyi Vuvuzela malam nanti? Perit telinga wehh




FTN predict : South Africa menewaskan France 1-0

+ + + + + + +

Wakil Asia South Korea perlu menang untuk mara ke pusingan kalah mati. Nigeria agak tenggelam dalam World Cup kali ini. Jadi aku ramal South Korea boleh menang ke atas Nigeria. Park Ji-Sung mungkin sumbangkan satu gol. Harap-harap South Korea mara ke round-16. 



FTN predict : South Korea menang 2-1


+ + + + + + +


IKLAN:
Jangan lupa daftar dulu dan undi ye! rujuk entri ini

1 feedbacks:

Nina Nurziana said...

mmg france gulung tikar.. haha..

Post a Comment

Sila komen dengan bernas dan pandangan korang amatlah dialu-alukan

Related Posts with Thumbnails