Wednesday, May 26, 2010

Kenapa Aku Tak Boleh Baca Blog Lizarazak.com?

Pagi yang gelap. Betul-betul gelap. Sedang hujan di luar sana. Kalaulah aku kerja di kilang buat tilam, sudah tentu aku pergi ke testing lab..tidur pun best wooo.

Anyway, pagi-pagi sudah "bloody full" betul. "Bakayarou" kalau orang Jepun cakap. Aku baru saja beria-ia nak baca entri gampang di blog Lizarazak. Tapi aku dihampakan oleh ejen jahat di ofis aku yang block website Lizz. WTF (baca=wadefak), apahal pula blog Lizarazak masuk kategori gambling ni?? Why? why?..Tell me whyyyy. Ada kena mengena dengan isu lesen perjudian yang bodoh tu ke?

Lizz, macamana boleh kena detect blog kamu sebagai kategori gambling? Ini satu tuduhan tak berasas. Aku tak pernah pergi gamble kat blog Lizz, walaupun kadang-kadang aku gamble je bagi komen. Ces, tak puas hati betul. Tak pasal-pasal aku digagalkan nak membaca blog yang best. Terpaksa lah aku tunggu sampai balik rumah nak tahu apa kisah entri gampang tu.

Ah, suspen gila. Macam awek-awek budak sekolah menengah yang tertunggu keputusan AF8 hari tu. Tapi semua pun dah tahu yang si Shahir tu menang kan?


Lizz, aku sangat down tak dapat baca dan komen entri gampang tu. Teruja nak tahu isi kandungannya. Nanti balik rumah aku pasti baca. Lepas baca aku pasti tinggalkan komen.

Baca blog Lizz di lizarazak.com ye. Jangan risau, tiada unsur negatif di sana. Cuba network aku je block blog blogger bernama Lizz.. (eceh macam tongue twister pula)

Dah cuba FormSpring FTN? Malu bertanya sesat dalam blog!

Related Posts with Thumbnails