Tuesday, May 11, 2010

Siapakah Pelakon Watak Sarah dalam Drama Adamaya?

pelakon Sarah Adamaya
Amboi comelnya menyorok belakang daun

Kembali dengan entri tentang drama Adamaya lagi. Kali ini bukan Lisa Surihani, bukan adik Mia Sarah. Tapi kali ini nak cerita tentang pelakon pembantu yang baik hati dalam drama Adamaya. Siapa lagi kalau bukan kawan baik kepada Maya iaitu Sarah. Tak banyak artikel mengenai pelakon ini. Tadi aku terbaca satu komen di Facebook tentang watak Sarah. Dan kebetulan, aku rasa macam pernah lihat gambar pelakon watak Sarah ini atau nama sebenarnya Chloe Nicole Saralyn. Sebabnya Chloe ini pernah menyertai DCIM Velocity Angels Search 2009. Kalau tak silap, gambarnya pernah muncul dalam majalah Digital Camera Magazine Malaysia awal tahun lepas.

pelakon Sarah Adamaya
credit to DCIM Show



Okay, ini info yang tertulis di Facebook fan page Chloe

Miss Sabah Universe 1st runner up 2008
Miss DCIM Velocity Angels 2nd Runner up
Miss Malaysia Hot Babes 2nd Runner up
Adamaya(2010) - Sara
Senario: Asam Garam (2010)

Nampaknya lepas ini Chloe akan muncul di layar perak dengan filem terbaru Senario : Asam Garam yang bakal ditayangkan tahun ini. Apa pun, tahniah kepada Chloe dengan watak Sarah dalam Adamaya. Walaupun ada pelat sikit, tapi aku suka sebab dia watak baik. Haha, sungguh cliche'. Memang seronok tengok Maya terkantoi tengah dating dengan Dani oleh Mak sendiri.

Mia geram sangat dengan Dani tu, tapi maintain comel.

p/s : kepada sesiapa yang masih membenci Dani walaupun tahu ianya hanyalah watak lakonan, bolehlah join sama-sama mereka yang berfikiran sama di Hate Page : Kami benci~Dani@Adamaya sepenuh jiwa!

SOURCE : Dah cuba FormSpring FTN? Malu bertanya sesat dalam blog!

Related Posts with Thumbnails