Saturday, May 22, 2010

Juara Akademi Fantasia 8 ialah..Shahir?

Ada awek sorang je, ada chance ke?

Siapa bakal Juara Akademi Fantasia Musim 8? Entah, aku pun tak tahu siapa. Sebab aku tak pernah tengok satu episod pun! Tup-tup dah keluar cerita final konsert Akademi Fantasi 8. Haha. Dah kata tak ada ASTRO di rumah. Aku tengok penuh entri tentang AF8 merata-rata, jadi aku nak kasi sendat lagi. Hah ambik kau google. Ini tambah satu lagi website tulis pasal Akademi Fantasia 8.

Semua nak cerita siapa jadi juara. Lantaklah siapa pun. Aku tak peduli. Sampai semua artis nak interview tanya. Aku yakin diorang tak layan pun Akademi Fantasia 8 ini. Diorang kan nak pegi clubbing, mana sempat nak layan drama budak-budak menyanyi kat TV sambil bercakap dengan kamera CCTV. Tambah siar hujung minggu.

Tapi ini ada beberapa artis yang bagi pilihan Juara Akademi Fantasia 8. (sumber dari Mstar)


Bukan jarang, konfem ko tak tengok kan?
Pilih Adira mesti sebab dia sorang je pompuan

Nasib baik dia tak kata Daus Pozi..kalau 
tak tentu dia ingat hijau!


Hot Mama pilih Shahir lah nampaknya..
sebab ada pakej, pakej apa tu agaknya ya?


Ini aku paling tak tahan. AF8 lah, bukan Mentor!
Mentang-mentang tengah laku sekarang..haha


p/s : Ada cerita Fasha Sandha lah, layan je lah..ASTRO tarak..huhu

p/p/s : Hajat nak dapat tempias search term lah ini..haha!

SOURCE : Mstar, gambar dari google.com

Dah cuba FormSpring FTN? Malu bertanya sesat dalam blog!

Related Posts with Thumbnails