Sunday, May 30, 2010

Drama Arjuna Ganti Drama Jidin di Slot Aksi TV3

Drama Arjuna TV3 Slot Aksi
Drama Arjuna Setiap Isnin tau!

Wah, akhirnya esok drama Jidin yang aku tak paham itu bakal digantikan dengan siri drama baru, Arjuna. Daripada trailer/teaser di TV3, nampaknya macam menarik. Efek-efek CGI yang digunakan boleh diterima (untuk drama bersiri). Lebih menarik perhatian bila aku tahu drama ini diterbitkan oleh KRU Studios. Kita juga tahu yang KRU bakal mengeluarkan dua filem yang hebat. Magika dan Hikayat Merong Mahawangsa. Jadi drama bersiri ini mungkin menerapkan serba sedikit elemen dari kedua filem itu. (mungkin la kan?)

Aku melihat perkembangan drama terutamanya yang ditayangkan di TV3 semakin hebat. Drama bersiri yang tak terlalu panjang, dibarisi dengan pelakon-pelakon hebat, dan skrip yang berkualiti. Lihat sajalah kejayaan drama Nur Kasih, Na O Mei, Adamaya, Hotel Mania dan banyak lagi.

Nasib baik bukan dia ni Heroin!

Remy Ishak kembali lagi selepas Nur Kasih. Berganding dengan Nora Danish pula. Sebulan dua ini pasti banyak gossip tentang mereka berdua..heee




Sinopsis Arjuna (dipetik dari Mstar)
Drama bersiri terbitan KRU Studios ini mengenai alam mistik Samudera yang dikuasai oleh kuasa jahat bernama Gempita Merah.

Telah termaktub bahawa seorang pahlawan terbilang bernama Arjuna seorang saja yang mampu menewaskan Gempita Merah. Pertembungan Arjuna dan Gempita Merah adalah sesuatu yang paling hebat pernah disaksikan.

Lakonan Remy Ishak, Riz Ainuddin, Nora Danish, Ery Putra, Fikree Bakar, Ana Dahlia, Aman Graseka, Kuswadinata, Komeng. Arjuna akan mula disiarkan pada 31 Mei 2010 setiap Isnin jam 9.00 malam.



Dah cuba FormSpring FTN? Malu bertanya sesat dalam blog!

Related Posts with Thumbnails