Monday, May 10, 2010

BEN ASHAARI kata HEADER AKU CUN

Ini yang buat aku terkejut pagi-pagi Isnin ni. Tidak semena-mena, aku mendapat mesej, nasib baik bukan sms ke handphone tapi mesej di blog. Ada orang kata header aku cun? Sepanjang aku mula berblog di FTN, jarang sekali ada orang menegur tentang header aku. Oh, ini sudah kali ke-4 aku tukar header. Itu pun nasib baik Kak Jie bagi nasihat, sebab header sebelum ini agak heavy duty..berat nak loading. Memang berbaloi-baloi aku ikut nasihat Kak Jie

Mesej yang dimaksudkan :
blog anda di pilih untuk segmen BLOG PILIHAN HARI INI - BEN ASHAARI sila rujuk
http://www.benashaari.com/2010/05/segmen-khas-b...
segera buat entri untuk naikkan header anda..
Siapa yang kata header aku cun? Ceh, korang nih pun. Baca title pun dah boleh tahu. Ben tu..Ben! bukan Ben Foster, Benjamin Franklin apatah lagi Ben Ten. Tapi Ben Ashaari! Blogger yang semakin popular sekarang ini. Jadi untuk mengelakkan Ben membebel, aku nak kongsi sikit macamana untuk mengenali lebih lanjut saudara Ben Ashaari ini. Mudah saja. Bawa mau ke sini..aa sini..dan sini..eh kat sini laa.

Kepada yang nak tahu lebih lanjut tentang mengapa aku buat entri dengan tajuk kontroversi macam ini..(hehe), dan jika mahu cuba header ditampal di blog Ben, macam en. DarkBatman, boleh la buat entry macam ini, dan tinggalkan komen anda di blog Ben Ashaari.

Bak kata orang-orang senior, rezeki jangan ditolak. Musuh jangan dicari. Kalau nak cari juga..aaa nanti korang juga kena bebel dengan Ben. Nasib!!


Sila baca entri ini sambil background music memainkan lagu "Standing In The Eyes of The World". Peh walaupun tak ada kena mengena, tapi saja nak naikkan semangat..Kan Piala Thomas tengah berlansung tu. Support Malaysia, support Ben. Support lah FTN sekali..hehe

Kesian pula geng-geng yang dapat tiket percuma ke Piala Thomas hari ahad..Malaysia tak beraksi pun! Kecewa, rush balik rumah nak tengok siaran lansung tapi sekali team lain tengah main daaa


Dah cuba FormSpring FTN? Malu bertanya sesat dalam blog!

Related Posts with Thumbnails