Tuesday, May 25, 2010

Edisi Gambar Rawak #1 : Bumi Kenyalang

Asalnya nak cuba untuk Project Alpha contest, tapi rasa malas pula. Sebab tak sempat dan tiada idea. Jadi aku godek-godek laptop, sambil nak siapkan job editing yang masih tertangguh.

Anyway, korang ingat tak entri aku lebih kurang sebulan lepas? Kalau tak ingat, boleh baca entri kat sini. Aku dan famili ceria pergi bercuti di Kuching, Sarawak selama 4 hari 3 malam. Lama aku perap gambar-gambar dalam HD aku. Hari ini tiba-tiba terasa nak edit sekeping dua untuk di tempek di blog ini. Layanlah sedikit gambar-gambar dalam edisi pertama Gambar Rawak di blog ini.

Tempat penginapan kami

View dari roof top





Gunung Santubong

Sarawak Cultural Village - best juga!


tengok persembahan tarian tradisional di Sarawak


Singgah kedai pasu, macam-macam ada


Pasti kena cuba, Laksa Sarawak original!



SOURCE : kamera aku. kalau rajin boleh singgah blog fotografi aku. tengs!

Dah cuba FormSpring FTN? Malu bertanya sesat dalam blog!

Related Posts with Thumbnails