Wednesday, August 11, 2010

Sepanjang Bulan Ramadhan Ini

Entri blog yang bakal menjadi taruhan para bloggers bulan ini terdiri daripada :

1. Entri Hangit dengan kemunculan gambar-gambar makanan dan minuman yang melazatkan walaupun tajuk lansung tiada kaitan.

2. Entri mengenai suasana Bazaar Ramadhan di kawasan masing-masing, yang minat fotografi mesti banyak gila gambar. Especially yang duduk di area KL, dan Shah Alam. Bazaar Ramadhan kat sana kat happening dan banyak gerai.

3. Entri wajib - juadah berbuka hari-hari. Macam-macam kuih akan muncul. Dan aku pun bakal menggunakan pendekatan ini untuk update blog kut. Haha, don't worry aku hanya makan 1 satu jenis kuih sepanjang bulan Ramadhan dahulu. Sebab itu favourite. Cuba teka kuih apa..

4. Entri pengalaman berpuasal.Paling banyak cerita waktu kecil. Walaupun macam dah tulis tahun sebelumnya, mesti ada yang akan tulis lagi benda yang sama tahun ini. Versi 2010 barangkali. Kalau dulu sekadar tulis, kali ini mungkin dengan imej bergambar dan video..hehe

Haa, itu la kut barangkali favourite theme yang menjadi pilihan para bloggers di musim puasa ini. At least ada juga idea nak update blog nanti. Tunggulah kalau aku dapat singgah bazar ramadhan petang ini, pasti ada entri tentang kuih kegemaran aku nanti.


1 Ramadhan 1431 : Waktu Berbuka bagi Zon 1 : Petaling Jaya/Shah Alam = 7.28pm


Sessi soal jawab di FormSpring FTN!

2 feedbacks:

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

lambatnya buka~

bila nak berbuka kat Muar dengan pak mertua?

FTN said...

sabor2 cikgu..
ini baaaru 1 Ramadhan..


eheh, tau ler Muor bukak awal skett

Post a Comment

Sila komen dengan bernas dan pandangan korang amatlah dialu-alukan

Related Posts with Thumbnails