Friday, August 6, 2010

Jom Makan Buah! Buah Apa?



Baru tau besok ada karnival makan buah-buahan tempatan anjuran FAMA di Taman Warisan Pertanian, Putrajaya. Akan berlansung selama dua hari bermula esok jam 10pagi hingga 10malam. Yang bestnya ada pakej makan hingga puas dengan bayaran RM15! Orang Jepun kata, "Tabehoudai". Aku belum pernah pergi karnival buah-buahan macam ini. Mesti ramai orang kan? 

Siapa yang pergi esok? Aku rasa macam nak singgah jenguk. Mungkin sebelah petang sikit. Sambil-sambil tu mungkin boleh petik kamera di kawasan Putrajaya. Dah lama tak photo outing. Jom makan buah!

p/s : Esok merupakan salah satu daripada tarikh penting dalam hidup aku. Agak-agak hari apa ya?


Sessi soal jawab di FormSpring FTN!

4 feedbacks:

sillyloo said...

insyallah akan pergi esok :p

azieazah said...

Waa.. sekarang banyak konsep cara makan begini.

Orang China cakap, "yam lei sek..."

best tuuuu...

fiD said...

mahu panas badan nie, dahlah musim panas, heee

Jard The Great said...

duriaaaannnnnnn here i come!

Post a Comment

Sila komen dengan bernas dan pandangan korang amatlah dialu-alukan

Related Posts with Thumbnails