Tuesday, September 21, 2010

Takkan Paramore je, Maher Zain Pun Nak Juga! Live in Malaysia!!

Photobucket
Poster Maher Zain : SAVE the SOUL Showcase

Yaaa, penyanyi nasyid yang popular sekarang ni Maher Zain akan mengadakan showcase khas di Malaysia bulan depan!! Lokasi di Auditorium MBSA Shah Alam, pada 14 dan 15 Oktober. Aku sedang merancang nak pergi sebab dekat je dengan rumah. Teringin juga nak tengok Maher Zain in person. Hari-hari layan album "Thank You Allah" dalam kereta. Serius gangster tak bosan.

Kalau ada yang berminat nak pergi, sila call nombor-nombor di bawah. Aku pun belum sempat lagi nak call. Tengah plan dengan kawan-kawan yang nak pergi sekali.

1) Raudhatus Sakinah, 03-4108 9669 (Pn Izahana / En Abdullah Omar)
2) In-Team Records, 03-6273 6393 / 017-668 1885 (En Fairus)
3) My Event Enterprise, 03-5511 0650 (En Roslan / En Naizi)

Harga tiket : RM70, RM100, RM150, RM200

InsyaAllah aku pergi!

SOURCE : Raudhatus Sakinah

2 feedbacks:

Azrul Hisham said...

bro, ko dah booking tiket ke?

FTN said...

belum lagi bro. aku tengah tunggu confirmation member2 aku yg nak pegi..
nape? tiket dah abis ke?

Post a Comment

Sila komen dengan bernas dan pandangan korang amatlah dialu-alukan

Related Posts with Thumbnails