Thursday, September 23, 2010

Kecelakaan Continues

Imagine. (background music : Imagine - John Lennon)

Bangun awal untuk sahur dengan gembira, menikmati hidangan telur mata kerbau diapit dengan roti gardenia fluffy. Dua keping daging kicap masakan mak aku masa raya diselitkan ala prosperity burger.

BlackBerry, mandi, Subuh dengan gembira. Terus bersiap-siap dan tak lupa memicit dua kali picu minyak wangi CK ke badan. Wah sungguh gembira dan bersemangat untuk ke tempat kerja.

Keluar dan mengunci pintu rumah. Menuju ke lif dengan gembira sehingga......

Ting! Lif sampai


Wait for it...


Photobucket
BWAAAARGHHHHH!!! 

ASAP! ASAP!

Waddehel. Pagi-pagi aku disambut dengan asap rokok. Ada la dalam 4 orang kut pemuda harapan bangsa dengan loghat yang terkenal, baru selesai merokok. Lif tu berbau kepam siot. Abu rokok masih segar di lantai lif. Nak tak nak aku dan wife kena masuk, sebab nak tunggu next lif memang lambat. Tengah morning rush kan.

Pffftt!! There goes my CK perfume smell!! Cilakaa aaa wehhh. Lif bukan tandassss!!!

Photobucket
Yeah Dude. Angry. ANGERY!

7 feedbacks:

maslinamansor said...

'perfume' cap ape yer..? Dunhill... Malboro... hehehe

Hazzy Ishak said...

dapat perfume kepam free,

ajim said...

jiwa jgn kacau bro..smoga good things happen..haha

itafukada said...

mmg giler anti dgn perokok yg ngokngek spt itu.huh!

Matjoe said...

invest utk beli umah landed...

FTN said...

maslinamansor,
ntah..brand ape ntah..tapi busukkk berasapp

hazzy,
kepamm!

ajim,
jiwa tak kacau..tapi kecewa dengan orang takde kesedaran sivik!

itafukada,
tulah..frust la bila pegi keje baju bau rokok sebab orang lain

matjoe,
mmg dalam pertimbangan

Ili Shaheera said...

Eeuuu tak suka guna lif.. Seram2 xDDD

Post a Comment

Sila komen dengan bernas dan pandangan korang amatlah dialu-alukan

Related Posts with Thumbnails