Thursday, September 30, 2010

Lembu Hi-Tech - Susu Lagi Banyak?

First of all, ini cerita agak lama. Tapi still fun to share. Takpe kan? OK FINE aku share jugak.

Sapi dapat nama, lembu dapat LCD TV? Hebat lembu-lembu di Russia. Satu pusat penternakan lembu di Moscow mengambil langkah berani mencuba satu ekperimen terhadap lembu-lembu (lembus) di ladang mereka. Dalam usaha nak meningkatkan tahap susu lembus terutamanya pada musim sejuk (yang melampau di sana), mereka mengambil langkah memasang TV LCD dalam kandang lembus itu. Lepas tu tayangkan gambar-gambar lucah lembus (read = gambar rumput hijau) yang boleh stimulate untuk menghasilkan susu lebih banyak. 

Tak caya, tengok utiub di bawah ini. Berbondong-bondong TV LCD HD Samsung dibawa masuk dalam kandang. Untung betul lembus ni. 


Photobucket
You watched too much TV!



sumber berita lucah ini

3 feedbacks:

Hazzy Ishak said...

KAH KAH KAH
adoi la....

maslinamansor said...

susu depa mesti mahal...

Ili Shaheera said...

Holy cow!!!! xD

Post a Comment

Sila komen dengan bernas dan pandangan korang amatlah dialu-alukan

Related Posts with Thumbnails