Friday, February 19, 2010

(18+) Pengguna Lebuhraya di Moscow dapat Free Pornoshow




MOSCOW: Polis Russia menahan seorang lelaki yang menggodam dan menyiarkan video lucah di satu papan iklan.
Video dua minit itu disiar di papan iklan di selatan Kremlin dan menyebabkan lalu lintas sesak.
Polis berkata, penggodam masuk melalui pelayan syarikat di Chechnya.

Penggodam 40 tahun itu mendakwa beliau hanya ingin berhibur. Seorang lelaki warga emas dilapor diserang sakit jantung melihat video itu. - Reuters


Ini kisah yang berlaku kat Moscow. Bila ada seorang bijak pandai IT, menggodam (bukan menggoda) papan iklan di lebuhraya Kremlin dengan menayangkan video lucah selama 2 minit. Seperti biasa, kesesakan lalu lintas berlaku sebab ramai yang ingin menonton secara percuma. Alah, kalau eksiden pun ramai penonton apatah lagi video lucah kan? Ada beberapa website mendapat bukti video daripada saksi (penonton). Tak payah la tengok. Tapi kalau rasa nak jugak tengok videonya, pegi la ke website ADLAB. Budak-budak xboleh tengok tau. Tapi kalau tengok pun xnampak sangat..haha. Warga tua pun dinasihatkan jangan tengok, nanti kena serang sakit jantung pulak. Apa-apa berlaku lepas korang tengok adalah atas tanggungan sendiri ye..haha

ADLAB

p/s : ini macam punya Prank pun ada ka..ganaihh noo

SOURCE : Harian Metro

3 feedbacks:

JAI said...

Hahaha..gud one..updated blogger terhebat..yang best siap lemah jantung tuhh..hehe

erie said...

muahaha... klo wat kat m'sia mesti dia kena ISA.. hehehe

From The News said...

> JAI :
hahaha tu lah..lemah jantung tuh. terkezut kut

> erie :
tu la pasal..konfemmm!

Post a Comment

Sila komen dengan bernas dan pandangan korang amatlah dialu-alukan

Related Posts with Thumbnails