Tuesday, February 23, 2010

Aku Dah Tahu Jawapan Kepada Dilema Semalam!


Akhirnya aku berjaya mendapatkan maklumat top sikret mengenai identiti individu yang aku bongkarkan dalam entri sebelum ini. Dari sumber perisikan, stalker tersebut berasal dari negara Portugal dan aktiviti sumbangnya banyak tertumpu di negara tersebut. Ya kawan-kawan, Portugal itu negara kelahiran Christiano Ronaldo, Luis Figo serta Nuno Gomes.

Apa pun aku tidak berjaya mendapatkan maklumat lebih lanjut, seperti makanan kegemaran, pelakon yang diminati ataupun ukur lilit pinggang. Apa yang aku tahu, dia bergerak di Portugal dan suka menyemak ketika liputan kelab bola sepak. Barangkali Porto FC, ataupun Boavista. Banyak juga link video dia beraksi. Sedikit usaha menaip dalam kotak carian google mampu membawa anda ke dunia Emplastro.


Nota rujukan :

Emplastro is a man who has gained popularity in Portugal for creeping up on people when they are on the news. He appears mostly for his favorite football club’s media coverage. He is known for the large mole on his face and his terrible teeth. The word emplastro is Portuguese for plaster, but less commonly refers to “patch”. The name “Emplastro” originates from his mole. He isn’t an employee of any news company or affiliated with one in any way. He is one of the few who have mastered and fine-tuned creeping and displayed it to such a broad aurdience.

SOURCE : KnowYourMeme

0 feedbacks:

Post a Comment

Sila komen dengan bernas dan pandangan korang amatlah dialu-alukan

Related Posts with Thumbnails