Sunday, February 21, 2010

Bila aku nak mampu cecah 100?


Sejak menyertai gengblogger, trafik blog ini makin meningkat. Walaupun peningkatan itu tak ketara. Namun peningkatan itu tetap ada. Tapi aku masih gagal melepasi angka 100 unique visitors sehari. Kenapa payah sangat ye? Puas dah mencari formula yang bagus. Angka 90 pun masih belum tercapai.

Walaupun aku seronok Everton menang 3-1 dengan ehem2 lu pikir la sendiri, namun kegembiraan mungkin lebih berganda jika aku berjaya mencapai matlamat angka 100 tu.

Kawan-kawan ada formula tak? Puas dah blogwalking, blogjogging, bloghopping, blogmerankak, blogmelompat, blogntah ape2 lagi semua dah cuba. Siap baca entry dan komen sekali tau. Bukan takat bukak pastu blah je..hehe

Itu saja untuk malam ini.
Sekian dari bilik berita.


P/S : gambar dari Google.com

4 feedbacks:

jemmy76 said...

hehehe bwk bersabar.. pelan2 kayuh... terus sediakan entry yg menarik.. aku pun sama gak nk cecah 5 org pun susah hehehehehe...

miera said...

http://unzipme-miera.blogspot.com/2010/02/2-cara-mudah-untuk-meningkatkan-traffic.html#comments

beberapa tips.tak seberapa tapi bolehla :))

bareessence said...

mari berusaha bersam-sama!!! :)

From The News said...

terima kasih atas kata-kata peransang anda semua :D

Post a Comment

Sila komen dengan bernas dan pandangan korang amatlah dialu-alukan

Related Posts with Thumbnails