Monday, December 21, 2009

(GOSSIP) Adam Pukul Siti Sara?

Agaknya, ramai yang memendam perasaan terhadap Siti Sara. Tiap kali dalam hati mesti terfikir, "Kenapa lah Adam tak tampar saja muka Siti Sara tu". Perangainya yang jahat suka menghasut boleh membawa kepada perpecahan Adam dan Nur Aminah. Nampaknya semua angan-angan sudah menjadi realiti.

Adam yang betul-betul memang hilang sabar dengan Siti Sara yang betul-betul. Ini semua salah satu adengan sebuah drama. Drama kehidupan yang betul-betul, tiada skrip dan arahan dari Khabir Bhatia. Ini betul-betul! Bukan dugaan!

Okay, ini cerita gossip lagi. Apa yang aku nak paparkan, hasil daripada bacaan di akhbar-akhbar tempatan dan juga blog-blog yang hangat macam Beautifulnara. Aku pun baru saja lepas baca tentang isu Remy Ishak dan Umi Nazeera dari blog bang Nara itu.

Aku bukan pengendali blog gossip yang hebat, tapi apa yang aku nak simpulkan di sini :
1. Kalau benar Remy Ishak memukul Umi Nazeera, maka memang dia seorang lelaki dayus.
2. Dunia artis ini tak habis-habis dengan cerita negatif. Cerai, Gaduh, Kaki Club, Seksi, Alkohol, Tangkap basah, Saman.
3. Sebagai artis, lebih-lebih lagi beragama Islam tolonglah bawa diri baik-baik sikit. Takkan mengharapkan cerita macam ini untuk jadi terkenal?
4. Lakonan dan Realiti jauh berbeza. Seorang yang membawa watak sangat alim dan sopan dalam drama tak semestinya begitu dalam realitinya. Tapi kenapa tidak diterapkan nilai-nilai baik itu dalam kehidupan? Sudah tentu anda menjadi seorang insan yang lebih baik.
5. Teknik menafi dan menukar cerita seperti teknik murahan. Pokok pangkalnya memang berlaku. (Macam kisah Zizie Izette)

Agak skema entri kali ini. Cuba menjaga bahasa dengan sebaiknya. Hehe





Images courtesy of Google.com
Captions are for fun purpose only.

2 feedbacks:

lizz said...

dunia artis ni macam2.ada yang memang kaki belit. tapi, ada jugak yang baik tapi jadi mangsa.

From The News said...

betul tu. Macam2 jenis manusia. Tambah2 artis..pandai berlakon, dan pandai 'berlakon'

Post a Comment

Sila komen dengan bernas dan pandangan korang amatlah dialu-alukan

Related Posts with Thumbnails