Friday, May 6, 2011

Messi Is A Great Player, But The Others Are Great Divers




Menang kalah adat main bola. Tapi at some aspect aku bersetuju dengan ramai manager team bola di Eropah yang merasakan Barcelona mendapat sedikit support from the refs. Especially baru-baru masa semi-final ke2. Kenapa gol Real Madrid dibatalkan pun aku tak faham, padahal Ronaldo terjatuh dan tak tackle pun player Barcelona.

Mungkin kali ini, aku amat berharap Manchester United menang dengan Barcelona. Sebab aku rasa team yang hebat tak sepatutnya masuk final dengan cara tipu helah diving nih. Main bola betul-betul la. Kalau setakat mengharapkan team lawan kena red card je, aku rasa lagi bagus team Johor FC.

0 feedbacks:

Post a Comment

Sila komen dengan bernas dan pandangan korang amatlah dialu-alukan

Related Posts with Thumbnails