Thursday, December 9, 2010

Ayah Minta Tolong

Tadi aku dapat sms ni kat modem broadband aku. Ya, nombor broadband aku.

Kesian ayah kan?, takda sapa nak tolong dia kat balai police.

Kalau ada sesiapa yang nak tolong, ta payah call..sebab sekejap ayah call blik.

Hahaha..

LAME tactic. Kalau ada gak yang terkena mmg seriously dumb dumb.

Name:
Number: +6285223712453
Content:
Ini ayah Tolong bagi topped up 50RM ke numbor baru ayah 0128115902
ayah ada mslah di balai police.
ta payah call sekejap ayah call blik.
Time: 09/12/2010 10:38:28



Photobucket 

BOOOORINGGG

4 feedbacks:

mie said...

ramai juga ayahnya minta tolong..
hheeee

Hellioz said...

lame tactic is lame

tapi lagi lame kalau ade yang kena tpu

mcm MLM

Anonymous said...

haritu pun aku ada dapat sebijik. aku reply, kalau aku bagi phone no kau kat balai polis mahu?

nadz ruslan said...

haha tapi ayah pakai bil. sms kat bini muda ayahla

Post a Comment

Sila komen dengan bernas dan pandangan korang amatlah dialu-alukan

Related Posts with Thumbnails