Saturday, December 25, 2010

Disconnect to Connect


Dah tengok? Mengaku je lah. Semakin maju teknologi semakin jauh kita dengan masyarakat sekeliling. Buat apa followers di twitter beribu-ribu, friends di Facebook berjuta-juta, tapi berenggang dengan ahli keluarga sendiri?

Ini adalah peringatan kepada diri aku juga. Gunalah teknologi dengan bijaksana. Apapun, this is a very good advertisement. Good advice!

5 feedbacks:

Anonymous said...

Mantap giler iklan ni!! I like! Haha. Iklan Thailand kan?Thailand ni terer buat iklan la. Peringatan buat kaki twitter macam aku jugak..

cik.shabah said...

tenkiu for sharing.peringatan yang bagus ;)

firahadifa said...

hrmmm.. betul2 .. tapi dalam kes aku , teknologi la yg byk hubungkan aku nga mak pak aku.. dan dgn ko...

so aku nie pengguna teknologi yg bijak la.. keh keh keh...

FTN said...

fid > aku rasa yg ni spesifik kat pengguna tegar mobile kut..hehe yg guna komputer macam org normal spt kita2 ni ok je hahhaha

Woody Allen said...

I agreed with what you're saying. seems tht ppl are not making real frens. tapi, I find my gf from online..hehe



Join Exabytes Angel Program now and get RM50 bonus upon sign up.
http://exabytes.com.my/partners/angel/

Post a Comment

Sila komen dengan bernas dan pandangan korang amatlah dialu-alukan

Related Posts with Thumbnails