Tuesday, December 14, 2010

Made In China

Photobucket
Source : Kosmo


Cet..pengantin ni obviously buat-buat tak paham yang mereka berada di negara China. Sepatutnya Avatar Apek Wannabe 2 orang tu cakap :

"Made in China maa..Kamu bertiga perempondan tak mengetahuikannye ker? Made in China punya costume kan punn..semuanya pasti imitation punya barang punnnnn, cetak rompakkannyierr. Tak perlulah nak memarahikan kami..Marahkan idea bodoh korang perempondan yang nak sibuk nak bergambar dengan Avatar pun kann?"

4 feedbacks:

firahadifa said...

ahahahahha..

statement last .

i likeeeeeeeeeeeeeee

Hazzy Ishak said...

ape je asal dari china jadi macam tu la...hahaha

wawan said...

ye la punnn hahaha

maslinamansor said...

nak marah tapi sendiri cari masalah... hehehe

Post a Comment

Sila komen dengan bernas dan pandangan korang amatlah dialu-alukan

Related Posts with Thumbnails