Wednesday, December 8, 2010

Mentol Pecah Yang Pecah Panggung

Baru-baru ini aku tertekan satu laman web youtube kepunyaan MentolPecah. Ini semua gara-gara RT dari rakan-rakan di Twitter. Bagus. Aku berterima kasih kerana memperkenalkan dua orang genius dan kreatif ni (at least compare to DDR's way).

I have no idea siapa mereka, umur berapa semua tuh. Jangan tanya. Boleh add diorang kat Facebook dan tanya sesuka hati. Mereka berdua (Niman & Mozek) ni suka buat video. Mmg kelakar & kreatif. Aku rasa mereka ni boleh kerja dengan Afdlin Shauki lah.

Apa2 pun, enjoylah video-video yang diorang buat..setakat ni ada 16 video semuanya dalam channel Youtube diorang. Jangan lupa follow diorang di Facebook & subscribe Youtube diorang untuk mendapat update video-video terbaru.

Ni aku tampal 2 video yang betul-betul lawak seh. Salute MentolPecah!



//I wonder camera apa diorang guna. Beberapa video yang terbaru tu nampak macam dah HD tuhh..clear gambar!

2 feedbacks:

Unknown said...

wehhh lawakkkkkk

cikpia said...

ha ha............. best!!!!!

skang gak aku nak search diaorang..... =)

Post a Comment

Sila komen dengan bernas dan pandangan korang amatlah dialu-alukan

Related Posts with Thumbnails