Tuesday, November 9, 2010

If I Had Rapunzel's Hair

Ok, apa kejadah aku nak rambut macam Rapunzel. Rapunzel tu pompuan punn kan? Aku lelaki sejati.. (itu yang kau ucapkan). Tapi dek kerana dah lama tak tengok wayang, aku pun terbuka hati nak cuba (kau cuba) nasib dengan nuffnang giveaway kali ini. Sejak tengok Inception yang best gila best tu, aku takde masa nak tulis entri contest. Kali ini tetiba jumpa masa.

Photobucket
Ini Rapunzel. Rambut dia gold, mata dia hijau. Macam Hulk


Dalam kes ini aku kalau aku ada rambut macam Rapunzel, bermakna aku ada rambut macam Legolas. Sebab Legolas ni tiru rambut Rapunzel. Ah merepek sudah.

Photobucket
Ini Legolas. Yang belakang tu ntah sapa aku tak tau

Apa yang aku boleh buat kalau ada rambut sepanjang 70 kaki? Uihh macam-macam boleh buat punn kan? Boleh buat duit. Ingat buat duit dengan Nuffnang saja ke? Rambut yang panjang aku boleh gunting-gunting buat wig untuk orang lain. Tengok lah kat bawah ni, baru suku rambut je aku guna. Bayangkan satu kepala tu aku jual RM1000, fuih untung-untung boleh beli kete Bentley. Eh dah macam MLM jual wig pulak..no no no no..say no to MLM ok. Haha

Photobucket
Bisnes jual rambut wig

Photobucket
Yang ini masih dalam fasa prototype

Sebelum ini pun aku pakai wig. Tu yang datang ilham nak jual wig RM1000 setiap satu kalau rambut aku panjang macam Rapunzel. Ini gambar aku pakai wig macam Noh Hujan.

Photobucket


Nice. Berjaya update blog sudah puunnn kan? Ini semua kerana adanya contest from Nuffnang nye punn. Kalau tak mesti aku no idea nak update. Hahahahahaha

Apa gelak-gelak? Aku libas dengan rambut kang!

Kthnxbye.

2 feedbacks:

firahadifa said...

ahahahahhaha... gamba ko yang last... ahahahaha.... itu je yg mampu ku ucapkan..ahahahaha

FTN said...

ooo gelak yer. takpe takpe..takpe takpe takpeee

Post a Comment

Sila komen dengan bernas dan pandangan korang amatlah dialu-alukan

Related Posts with Thumbnails