Friday, November 19, 2010

Sudah 18 Nov..Saya Takut, Saya Risau

18 Nov 2010.
tarikh yang paling aku takuti. Kenapa? biar aku terangkan.

Ok aku tipu. Sila rujuk entri post berikut. 18 Nov tarikh tsunami melanda panggung wayang Malaysia (kononnya). Fenomena pecah panggung yang bakal mengubah sejarah perfileman Malaysia (kononnya). Situasi gegak gempita di semua lokasi tayangan filem 2 Alam (kononnya).

Risau juga, kalau
  1. Takde orang pergi majlis kenduri kahwin akibat beramai-ramai ke panggung. Sampai ketua kampung pun buat rombongan pergi penuhkan panggung 8 slot sehari. Nak capai cita-cita RM40juta
  2. Takde orang pergi tengok tapi keluar berita/headline/iklan di Metro "Hari pertama kutip RM8juta, gegak gempita panggung di Jitra" dan sebagainya.
Photobucket

Tanpa Pamela Anderson pun dah sasar RM40 juta, kalau ada Pamela Anderson aku rasa paling kurang RM85 juta doktor ni sasar kut.

2 feedbacks:

Azrul Hisham said...

haha....lol


Jom guling-guling disini pula:

Azrul Hisham -My Real Life

Hellioz said...

gwa syak si rozmey tu all the time stoned la dude.

gyahahahahahaa~

Post a Comment

Sila komen dengan bernas dan pandangan korang amatlah dialu-alukan

Related Posts with Thumbnails