Showing posts with label Diana Amir. Show all posts
Showing posts with label Diana Amir. Show all posts
Thursday, May 13, 2010
Episod Akhir Adamaya : Apakah Kesudahan Cinta Antara Kau, Aku & Dia
Hari ini merupakan episod terakhir drama yang paling mendapat perhatian sekarang iaitu Adamaya di TV3. Drama yang diilhamkan dari Filem "I'm Not Single" ini telah berjaya memperoleh perhatian dan rating yang baik sejak ia ditayangkan. Dengan barisan pelakon yang hebat, comel, dan kelakar seperti Lisa Surihani, Sein Ruffedge, Faizal Yusof, adik Mia Sara Nasuha, Chloe Nicole, dan ramai lagi.
Apa bakal berlaku dalam episod terakhir hari ini? Nasib baik separuh akhir Piala Thomas antara Malaysia dan China dijadualkan esok. Jadi semua dapat menonton drama ini dengan tenang dan feeling sekali. Apatah lagi selepas plot makin memuncak dalam episod semalam. Adam sudah keluar rumah, apabila kecewa dan beranggapan Maya masih mahu meminta cerai darinya. Semua itu merupakan salah faham selepas panggilan telefonnya dijawab oleh Dani secara kebetulan.
Apakah kesudahan drama Adamaya ini? Banyak blog meramalkan kesudahan Adamaya. Macam-macam boleh jadi, umpamanya :
1. Adam mati tatkala mengetahui Maya tidak mahu berpisah
2. Adam ceraikan Maya dan memilih Lisa yang seksi
3. Dani kemalangan dan kereta Caldina dia hancur berkecai (ini mesti kes dengki kereta lawa)
4. Mika mengahwini Maya?
5. Maya lari ke kampung orang asli tetapi Amani tinggal dengan Adam
6. Adam dan Maya tidak bercerai, dan senyum waktu ending (cliche habis)
7. Maya tiba-tiba beritahu Adam yang dia mengandung lagi
8. Tulislah apa korang nak. Amani lari rumah??
9. Ada sambungan drama, tajuk Sarom (Sarah + Shahrom)??
Apa pun, jom recap balik episod semalam. Kita tengok scene-scene terpilih

