Thursday, June 30, 2011

(GAMBAR) Sekitar Tayangan Perdana Tolong Awek Aku Pontianak di WangsaWalk

Photobucket


Pada hari Selasa, 28 Jun tempoh hari aku telah diberi peluang menghadiri tayangan perdana filem "Tolong Awek Aku Pontianak" (TAAP) di TGV Cinemas WangsaWalk. Filem terbitan Tayangan Unggul ini diarahkan oleh James Lee, yang sebelum ini pernah muncul dengan filem "Sini Ada Hantu". Filem berkonsepkan Komedi+Romantik+Seram ini menggabungkan pelakon-pelakon hebat seperti Zahiril Adzim, Sazzy Falak, Liyana Jasmay, Rashidi Ishak, Harun Salim Bachik dan ramai lagi.

Filem ini bakal muncul di pawagam-pawagam bermula 7 Julai nanti. Tak lama dah, minggu depan je. Kalau nak ulas lebih lanjut, nanti jadi spoiler pula. Nanti aku ceritakan dalam entri lagi satu. Apa pun, ini ada sedikit gambar yang sempat aku rakamkan ketika majlis tersebut.

Photobucket
Aril AF7, penyanyi lagu OST Filem TAAP, Hanya

Photobucket
Malaysia's Sweetheart Lisa Surihani pun datang beri sokongan

Photobucket
James Lee dan para pelakon sedang menjawab soalan media

Photobucket
Zahiril Adzim sebagai Bob, hero filem TAAP

Photobucket
Barisan pelakon TAAP

0 feedbacks:

Post a Comment

Sila komen dengan bernas dan pandangan korang amatlah dialu-alukan

Related Posts with Thumbnails