Thursday, September 8, 2011

Perodua Myvi Extreme with 1.5L Engine?


Khabar angin (sedikit jerebu) mengatakan bakal dilancarkan pada 16 September depan. Kemain seronok peminat Myvi kereta berkapasiti 1.5Liter ini nak keluar dah. Boleh la cucuk BMW 5-Series dengan lebih cemerlang lagi, atau pun mencilok kiri dan kanan kat highway Seremban dengan lebih efisyen. Kahkah. Jangan marah, tapi itu realiti ok? Masa driving balik raya hari tempoh hari pun hampir-hampir membahayakan aku bila kete aku kena cucuk rapat-rapat (macam jus perapat) waktu malam kat highway PLUS hala ke selatan (2 lane kat Ayer Keroh). Dah la pakai lampu HID yang membutakan mata, siap kasi highlight..hishh tak boleh sabar aku nak pintas lori..

Eh jap. Aku nak cerita Myvi Extreme lah. Ohhh. Kereta ni dah lama dah atas jalan. It's merely the same Myvi "Lagi Best", with extra bodykit (eg Huge Front Lip, Rear Skirt and Tailgate spoiler), expect some new fabric seat (probably leather). Not sure kalau ada enhancement to the chasis since enjin berkapasiti lebih besar digunakan. Anyway dah banyak spyshot (aku pun taktau nape nak spy lagi), model terbaru Myvi Extreme.


Photobucket

Photobucket

Oppss..silap gambar lah. Yang atas tu Renault Megane RS. Aku ingatkan Myvi Extreme tadi. Aaaa yang ni baru betul-betul ori punya Myvi.

Photobucket
Aaa ini baru betul-betul Myvi Extreme

Apa pun, Selamat Hari Raya..Maaf Zahir Batin.
Gurau jewww, ala itu pun nak butthurt. Cubit kang!

0 feedbacks:

Post a Comment

Sila komen dengan bernas dan pandangan korang amatlah dialu-alukan

Related Posts with Thumbnails