Monday, September 12, 2011

Ambil Gambar Dengan Anak Tekak?

Photobucket

Hi, nama saya Justin Quinnell. Saya suka amik gambar guna anak tekak saya. Ini merupakan satu perspektif yang tak pernah lagi orang buat. Eh kejap, saya tak amik gambar pakai anak tekak. Tapi gambar saya seolah-olah diambil dari anak tekak. Sebenarnya saya guna kamera pin hole sebesar 3 inci. Sila tengok gambar self-portrait saya dengan kamera di dalam mulut seperti di atas tu ha.

Power kan saya punya gambar? Eh bukan..saya nak kata unik. Tapi #notetomyself, saya kena jumpa doktor gigi lepas ni. Banyak najis di celahan gigi. Saya pun hampir terkesima masa tengok gambar-gambar yang saya snap. Gile ah kan.

Photobucket
Rupanya dalam cereal ada hantu

Photobucket
Nasib baik saya dongak atas sikit.

Photobucket
Hampir termakan budak ini


photos from : www.pinholephotography.org - by Justin Quinnell

0 feedbacks:

Post a Comment

Sila komen dengan bernas dan pandangan korang amatlah dialu-alukan

Related Posts with Thumbnails