Monday, April 18, 2011

Nak Bikin Flim Bukuit Kepuing Kena Ada Cek Ribu-ribu

Photobucket

Tak pasti kenapa masih ada orang suka tulis pasal earnings. Aku tak nampak pun entri macam tu sebagai satu "motivasi" kepada blogger baru. Dari sudut macamana aku tengok sekali pun, memang tak nampak. Mungkin motivasi kepada yang gila duit kut.

IMHO, aku rasa entri-entri macam tu dah tak relevan. Boleh menimbulkan fitnah serta unsur riak dalam diri sendiri. Apa yang kita dapat tu, rezeki masing-masing. Kalau niat nak bersedekah, sila lah ke masjid. Tak gitu?

Kthnxbai. #EhTerasaKe

Photobucket

1 feedbacks:

Ili Shaheera said...

IMHO?

Post a Comment

Sila komen dengan bernas dan pandangan korang amatlah dialu-alukan

Related Posts with Thumbnails