Wednesday, May 5, 2010

Kantoi Whatever Video dan Keyword Terpanjang Pernah Aku Dapat (Memang Panjang Gila)

Rentetan dari entri mengenai AIM17 yang aku miss dan Kantoi Whatever yang kelakar habis dari Afdlin Shauki, kali ini aku sertakan sekali video dari youtube (amier135) untuk tatapan mereka yang miss persembahan kelakar tersebut. Banyak lagi yang kelakar dari Afdlin pada malam itu seperti Kemarau (parody Hujan) dan lain-lain tapi aku pasti Kantoi Whatever merupakan "highlight" malam itu. Pastinya Zee Avi akan teringat lagu ini sampai bila-bila (termasuk kita semua)




screenshot analytics dari Nuffnang aku pagi tadi

KEYWORD Terpanjang : semalam you call i, i tak answer, tak paham ke memang i dah tak suka, dari dulu i cuba nak break dengan you, tapi you ugut nak tunjuk video tu, sudahlah pyscho, jangan ganggu, you pakai bomoh you ingat i tak tau, you memang selalu buat i berbulu, no wonde

Sampai hilang view graf analytic Nuffnang blog aku. Sebab keyword tu punyalah panjang, hilang dari pandangan. Haha. Kelakar betul, sama ada orang yang search tu salah paste kat google, atau pun saja buang masa. Kalau dah tahu lirik, buat apa nak search lagi kan? Tapi apahal pun, aku berbangga kerana mendapat keyword yang panjang begini. Agaknya boleh daftar dalam Malaysia Book of Records tak? atau boleh sampai ke World Records? Haha..berangan~ teringat entri tentang nama tempat terpanjang di dunia

Dah cuba FormSpring FTN? Malu bertanya sesat dalam blog!

Related Posts with Thumbnails