Sibuk seharian. Serius. Secara total, masa aku berada di depan PC hari ini lebih kurang 1.5jam sahaja. Tetapi dimana saja aku berada/meeting masa kerja hari ini, semua bualkan topik yang sama.
"Macamana bas tu boleh terbabas, tibai divider, sapu 3 biji kereta dan terbalik hah?", satu persoalan yang diutarakan oleh seorang rakan di ofis.
Entahlah kan?
Cuba pejamkan mata kejap, bayangkan korang sedang memandu kereta dengan kelajuan 100km/h di lebuh raya secara aman...dan tiba-tiba entah dari mana sebuah bas datang meluru dari arah kanan korang. Gelap.
I wonder how the survivors feel. How can they overcome the trauma?
p/s : walaupun tiada kenalan yang menjadi mangsa, sayu aku tengok berita tadi.
