Showing posts with label Nor Azita Osman. Show all posts
Showing posts with label Nor Azita Osman. Show all posts
Thursday, August 5, 2010
Tak Ambil Iktibar Kisah Lalu, Sekarang Giliran Nor Azita Pula?
Dah lama tak ada isu panas dengan Facebook. Well, sort of. Mungkin banyak berlaku, tapi isunya tak hangat. Mostly isu artis dan artis dan..artis. Sejak kes Mohamad Tasyrif, kes benci Terjah!, kes Ammar dan macam-macam lagi.
Hari ini aku tengok di wall Facebook aku, ramai kawan-kawan aku especially yang berasal dari Johor join satu page yang mahu banned seorang insan bernama Nor Azita Osman. Aih, artis ke? Lalu aku pun siasat, kenapa sampai ada "Hate Page" di Facebook, dan sudah ada lebih 4,500 fans. Ramai tu! Mesti ada sesuatu yang tak kena.
Rupanya kes lama berulang lagi. Disebabkan statement menghina negeri Johor dalam facebooknya, telah menimbulkan rasa marah dikalangan rakyat Johor. Apatah lagi dalam statement-statement itu ada tertulis tentang Sultan Johor. Memang silap besar tu. Nak tahu lebih lanjut..apa yang lanjut..? (eh macam Johan Raja Lawak pulak)..boleh tengok sendiri di page ini.
p/s : kenapalah kita suka sangat bikin kontroversi. tak fikir ke kesan daripada kenyataan sebegitu? sebelum tekan enter comment, why not kita cuba baca balik..lawak mungkin pada kita, tapi orang lain bagaimana?? Dah la dekat-dekat nak puasa ni.. Seems that all this started just because of Famous Amos Cookies? OMG..how childish is that??
Sessi soal jawab di FormSpring FTN!


